Thursday 6 December 2012

Allah. Allah. Allah. Allah. Allahu Akbar!!


Assalamualaikum wbt

Allah..Allah..Allah..Allah..
Allahu Akram!
Allahu Rabbi!!
Allahu Akbar!!!

kawan2, kondisi aku sekrang memang tak menentu. aku nak taip entry ni pun macam malas je. tapi, nak buat camne, tangan aku ni nak jugak merayap kat laptop, post entry ni.

nak tahu tak, baru2 ni aku dapat satu mimpi buruk mimpinye simple je, tapi amat2 mendalam maksudnya. dan yang paling tak best, mimpi tu betul2 jadi kenyataan!

Allah, betapa luluhnya hati aku. tapi aku taknak menangis. buat ape nak menangis. bumi tak perlukan air mata aku. bumi perlukan tindakan aku.

time aku buat entry ni, aku baru lepas rasa lapang. Allah hantar sesuatu kat aku.
tengah2 aku pening kepale asyik fikirkan yang mimpi buruk aku tu jadi kenyataan, tetibe Allah bagi aku sesuamthing (sesuatu + something) sebagai penenang.
nak tau apa yang Allah bagi???
aku taknak cakap. sebab ia rahsia aku. hehehe =)
yang penting, aku nak bagitau, disebabkan Allah bagi 'hadiah' time aku tengah frust + sedih + pening tu, aku rasa tenang je sampai sekarang. 
Terima Kasih Allah. HambaMU ini lemah KAU Maha Kuat, Kaulah yang menguatkanku kembali...('',)
sedikit kata2 aku buat si 'dia' yang Allah utuskan sebagai hadiah penenang sementara;
"Amalkan pemakanan sunnah. Sunnahkan pemakanan kita"
mesti pelik kan? tetibe je aku cakap pasal pemakanan. hahha. takpelah. ni rahsia aku. tak perlu nak tau. hehe. :)
ok la, tu je aku nak bagitau. jumpe lagi.

Berjalan.Melihat.Mnetafsir
Sekian daripada Adnin Razak
Daie Jalanan Bumi Fana
7hb Disember 2012 @ 3:45 am
 

No comments:

Post a Comment