Friday 7 December 2012

tension tu kembali


Assalamualaikum

dengan ini, aku Nur Adnin Abd Razak, ingin nyatakan lagi sekali yang 

AKU FRUST!!!

tension la..

kenapalah hidup aku ni macam susah sangat aku nak teruskan

hanya kerana isu fitnah, maruah aku sehingga kini tercalar

hanya kerana isu yang tenggelam timbul kesahihannya, sehingga kini imej islamku buruk

kekadang aku rasa macam bodoh je manusia2 yang mengata aku tu

memang

memang aku frust, tension, sakit hati dan lain2

bende tu da lama berlalu

tapi kesannya sampai sekarang aku tak boleh lupe

ke mane je aku pergi

ke mane je aku melangkah

ke mana je aku merantau

orang akan mengata

"nama je budak agama tapi perangai macam bukan orang beragama"
 
"kau kena khatam agame dulu baru buat bende ni"
 
"mujahidin ape bendenye tu kalau......"(aku taknak sambung. sensitif)
Ya Allah, apa lah diriku ni

kekadang aku rasa macam, ish

nak cakap takut bahaya pulak

aku sedih la.

aku tak faham

KENAPA AKU?

manusia yang mengata aku!

aku cume nak cakap kat korang

kalau tak tahu cerite yang sebenar

tak payah nak hentam aku memBABI BUTA

babi yang buta tu lebih celik daripada manusia yang celik tapi membabi buta

kalau tak tahu, jangan cakap!

CUKUP!

AKU BENCI BENDE NI!!
 
AKU BENCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:'(






sekian!

No comments:

Post a Comment